недеља, 14. новембар 2010.

IVO MOJZER - Moje najlepse


IVO MOJZER " Moje najlepše "
( RTV Slovenija ) 2009.

2 CD - SLOVENIA

Pop/chanson/schlager













Neizostavna figura slovenačke muzičke scene i tamošnje estrade je Ivo Mojzer. Njegovi počeci datiraju još iz vremena 60-tih godina prošlog veka. Počeo je karijeru u Biserima, " dotakao" visine jugoslovenske popularnosti sa Kameleonima, nastupao sa Pepel In Kri na " Pesmi Evrovizije". Kao solista koji je pevao / peva na maternjem jeziku, solo karijera teško da je uspevala da dosegne van slovenačke okvire, i u dobroj meri publika u drugim delovima nekadašnje zajedničke teritorije uglavnom je bivala uskraćena njegovim muzičkim i estradnim delovanjem. Kao i nekolicina ostalih zabavnih slovenačkih izvođača / pevača i Mojzer se vokalno ogledao u formama schlagera, umerene chansone, popa, countryja, soula...Sarađivao je sa etabliranim i proverenim tamošnjim kompozitorima / aranžerima i njegovi snimci kao i izdanja , unutar estradnih i zabavnjačkih okvira dosezala su visoke standarde. " Moje najčepše" predstavlja rekapitulaciju karijere na 2 CD-a, na kojem su predstavljeni Mojzerovi vokalni radovi i " uspešnice" snimljene u periodu od 1974 do 2008-e godine. Čak 46 songova iz različitih dekada, fino upakovanih, postavljenih, jasno pokazuju kojim se i kakvim trasama kretao muzički put Ive Mojzera. " Moje najlepše " dvostruko CD izdanje predstavlja neizostavan dokument vremena, preporučljiv za sve one kojima je u sećanju period kada je zabavna muzika imala " humano" lice .

Ocena : /
C / o : www.rtvslo.si/zkpprodaja



Нема коментара:

Постави коментар