четвртак, 4. јул 2013.

URBAN PULS - Ti i ja

URBAN PULS
" Ti i ja "
( PGP RTS ) 2012.
CD
Pop rock / melodic rock - SERBIA








" Ti i ja " je drugi po redu album zemunsko-beogradskog akta Urban Puls, objavljen nakon
prilične pauze od debi izdanja, takođe realizovanog za nacionalnog izdavača " PGP RTS".
Na samom albumu našlo se 9 songova, urađenih u maniru pop rocka, kombinovanog sa
melodic rock tendencijama, može se reći takođe mainstream pristupa. Muzika sa aktuelnog
izdanja je znatno " mekša" i ispeglanija, no što je to bio slučaj sa  debijem, no
takav je bio njihov izbor. Produkcija frontmana Nikole Štrumbergera, inače glavnog autora
i Borisa Gavrilovića takođe je veoma polirana, i takva " uglačanost" u dobroj meri zna da
zasmeta. Urban Puls, koje sam imao prilike da gledam nekoliko puta " uživo", u studisjkoj
formi gube prilično od koncertne žestine i ubedljivosti, i mada je takva zamka uspešno bila prebrođena na prvom albumu, na aktuenom je pomenuta problematika istaknutija , izraženija
i vidljivija. Nažalost, u pojedinim elementima Urban Puls isuviše znaju da asociraju na bend
Zvonka Đukića - Van Gogh,  naročito u songovima - " Ko si ti" i " Nisi broj", što im nikako ne služi na čast, i to je još jedan evidentan problem vidljiv na njihovom aktuelnom izdanju.
" Ti i ja " teško  će uspeti da ostvari željene aspiracije članova postave, a po samom kvalitetu
priređenog, predstavlja korak unazad u njihovoj karijeri..

Ocena : 5, 5 /10
C / o : www.urbanpuls.com


Нема коментара:

Постави коментар