понедељак, 20. јун 2011.

OVERFLOW - Hit Me



OVERFLOW
" Hit Me "
( PAF ! ) 2011.
CD - CROATIA
Punk rock/crossover












Koprivničko - varaždinski sastav Overflow je bend sa dugim stažom iza sebe. Tokom godina delovanja protutnjali su kroz razne faze i kako bi se to reklo stanja. Karijera im u jednom periodu nije imala kontinuirani toik, ali aktivnost u poslednjih nekoliko godina zaslužuje svaki respekt. Nastupali su na brojnim festivalima i manifestacijama kako na domaćem terenu tako i inostranstvu. Aktuelni 6 - ti po redu album zove se " Hit Me ", i kako sam uspeo da primetim brojni analitičari i recenzenti ga smatraju najubedljivijim ostvarenjem u dosadašnjoj karijeri grupe. Overflow su u svakom slučaju sastav, koji na svoj način kako u muzičkom, tako i kompletno izražajnom smislu se nalazi na svojoj strani. Energičan vokalno-svirački performans, jasni i ubedljivi stavovi, moderna produkcija, kao i snažna poruka, karakteristike su aktuelnog ostvarenja, kojeg grupa objavljuje za sopstvenu etiketu " PAF!". 14 ujednačenih numera u svojoj osnovi predstvaljaju neku njihovu varijantu punk rocka, ali koja je nadgrađena raznim rock i crossover detaljima, teško uporedivim sa nekim eventualnim stranim uzorom. Overflow su se vešto i uspešno izborili da predstavljaju stil za sebe, a u takvom procesu su bili aktivni praktično tokom kompletnog toka karijere. Nema šta, " Hit Me" predstavlja značajno ostvarenje u diskografiji benda, čija koncertna promocija upravo teče....

Ocena : 8 / 10
C / o : www.myspace.com/overflowpunkrock



Нема коментара:

Постави коментар